ANUNCI 1 - SPOT ACTIMEL
Tenim davant un spot publicitari d'Actimel, que pertany a la marca Danone. El target són totes les persones, sense distinció de sexe, edat, poder adquisitiu, etc, que vulguin fer front al dia.
Aquest anunci pretén seduïr, ja que apel·la als sentiments. Els recursos publicitaris usats són, per exemple, l'exageració: al prendre l'Actimel, els obrers passen a tenir molta energia. També s'usa una cançó per tal que la puguem relacionar amb el producte i, finalment, un eslògan per captar l'atenció dels clients:"A por el día".
El que realment ens vol vendre és energia i forces per superar el dia que tenim per davant.
ANUNCI 2 - SPOT NOCILLA
Aquest spot és de la marca Nocilla, una crema de cacao i avellanes. El target són totes les persones, sobretot els nens als quals els agrada la xocolata. El target econòmic són els pares d'aquests nens que els fan l'esmorzar per el col·legi.
L'anunci vol seduïr ja que apel·la als sentiments. Pel que fa als recursos utilitzats, cal destacar la família normal com a patró ideal, la tendresa dels nens jugant, i l'aparició del logo de Nocilla. A més, apareix una cançó que aporta memorabilitat.
El que realment ens vol vendre és felicitat i energia a través d'uns nens molt actius i feliços.
ANUNCI 3 - SPOT VODAFONE
Aquest anunci pertany a Vodafone, una empresa de telefonia mòvil. Aquest spot pretén que el client contracti tant la companyia Vodafone com la plataforma audiovisual Netflix. El target són persones adultes, homes o dones, amb un poder adquisitiu estàndard i que tinguin telèfon mòvil per contractar-ho.
L'argument consisteix en una dona que ha de fer un llarg viatge en tren. Diu que té temps per a reflexionar, però prefereix veure sèries mitjançant el móvil.
Com a recursos publicitaris trobem el jingle, que permet relacionar la melodia amb el producte; el logo de Vodafone i Netflix; i els patrons ideals, ja que prefereix veure sèries abans que reflexionar sobre la seva vida. Pretén seduïr.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada