dilluns, 15 de febrer del 2016

CAMPANYA PUBLICITÀRIA

Anunci EPICFEST


-Descripció del producte: Discoteca per a adolescents a partir de 15 anys, tres sales, tarimes i barra.


-Target objectiu: A adolescents i joves (15-25)


-Target econòmic: Els mateixos joves i els pares


-Quins recursos utilitzarem?
  • Patrons ideals: "Sigues èlit", "Sigues com la resta”
  • Recursos lingüístics: Repeticions
  • Sorpresa / Memorabilitat: “Cançons repetitives”, “Imatge de marca (logo)”.
  • Paraules esquer: EPIC, irrepetible, mai oblidaràs, millors DJ...
  • Suborn ("i et regalem”)


-Descripció narrada de l’anunci:
(Apareix un grup de persones caminant pel carrer, planejant que faran divendres per la nit).
-Què podem fer aquest divendres per la nit?
+Hi ha una festa brutal a la discoteca del barri, EPICFEST, on anirà molta gent de Barcelona.
-Allà de ben segur que trobaras una xicota que t’aguanti, Jordi.
+Tant de bo, amic meu.
(Apareixen diverses fotos de la discoteca)
*Algú diu: “Aquest divendres vine a la Festa ‘Epicfest’, de la qual ja parla mitja Barcelona, i pasaràs la millor nit de la teva vida. Aconsegueix entrades a la nostra pàgina web i et regalarem una consumició. EpicFest, la festa més èpica.”



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada